c' qualche veneto tra voi?! - Pagina 105

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 393534 Visite

1. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00  offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Localit Area 51

Predefinito

sorry trilly, xe che so innamor e gho ea testa fra e nuvoe e no cappisso un *****

2. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #1042

Predefinito

si si sorella mi son chi!!! nel frattempo ghe domando a na me amica se dopo la vien a fare l'aperitivo con mi!!! bahah

andr... va ben dai te perdonemo par staolta... ma poarin el biondo l' mongolo... nol g capio niancora de finirla con chela storia...

3. L'avatar di biondo

biondo biondo  offline FriendMessaggi 4,064 Membro dal May 2008
    Localit in cueo 'e to mare :P

Predefinito

e mi go da fumare le marlboro de contrabbando parch so on poro can! se no de italiane le diana ble o le pall mall ble!

PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS

proverbio veneto:

na volta in arisona
    co' sento franchi se nava in mona...
    desso che i pressi ga cresuo
    co' sento franchi te ve farteo metare in cueo
    quattro ruote spostano un corpo
    due ruote muovono l'anima

4. L'avatar di josh1977

josh1977 josh1977  offline Super ApprendistaMessaggi 641 Membro dal Apr 2008
    Localit io non vivo piu'...

Predefinito

....haaaa voaltri la canti' bela...mi son qua..che laoro par tirar su el pil...e voaltri parli' de sprisssss e cicche.....ve saludo al volo tuti adeso sari' sa 'ndrio bear come i veci delle ostarie.....a tutte le done ghe mando un bel ciucion:d:d:d... Te vedo en forma biondo.....cassso ti e trilly si peso de can e gato......ma ti tien bota biondo e faghe sentar che te ghe le' duro

5. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #1045

Predefinito

joshiiiiiiiiiiii

no no varda mi son sta brava brava... g be solo un spriss! e go fum na cicchetta... adesso me parecio che stasera... via naltra olta... porco can me toca perdar el film col figon che seita gussar!!! me tocar farlo mi el film stasera!

6. L'avatar di biondo

Predefinito

weila josh...todo bien?? si si non molo mia con le femane...MAI FIDARSE DELE BESTIE SENSA COA!!!!!!!!!!!!!!!

proverbio veneto:

na volta in arisona

7. L'avatar di biondo

Predefinito

bon d conterranei!

proverbio veneto:

na volta in arisona

8. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #1048

Predefinito

ciao sfig!!!! sa combinito con chel pc??? prima el me dava che te eri in linea e desso basta... te par de farghela farlo funsionar???

9. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00  offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Localit Area 51

Predefinito

Trilly come xea 'ndada ieri sera? tutto ben??

10. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #1050

Predefinito

si dai papi... ghemo fato un poco de bordelo... e me son fata contare dele robe interessanti sul me ex... insomma anca ieri sera me son sbogol dal ridar!!!

e ti come vala?? sito contento anca anc???