c'è qualche veneto tra voi?! - Pagina 26

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 377188 Visite

1. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00 è offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Località Area 51

Predefinito

ciao vecia mia...
    me fa piasser che se de brave tosatte, me gavè cavà via un pensier, no go neanca dormio sta note....
    Anca mi fasso l'impiegato.... in sto periodo, però, fasso finta
    el biondo se nol studia ghe dago sua testa, desso scometto che sarà nel gabineto de donne a scanociar.... seo ciapo....
    ciò fia mia, ma come ti te ciami?
    Me piaze la ely che sa da molto da far, ma xe drio tirar su un saco de schei.... a se ga da sposar?? E mi che so so pare, no so niente? dime ti, va, che ti xe sempre presente...
    1

2. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #252

Predefinito

non lo so se la gà el matrimonio in prevision, la morosa la ghe là che l'è la ele, però la ma mia parlà dei progetti par el futuro!

ma ti non gheto mia un laoro fisso che te ghe dito che te fe l'impiegato solo in sto periodo?

3. L'avatar di 00Andrea00

Località Area 51

Predefinito

ciò go capio... più o meno .... ma ti me dizi che la ely xe a morosa del biondo? no voria far na gaf....
    prima iera na batua, disevo fasso l'impiegato ma lo fasso poco, parchè so sempre su sto forum
    mi desso vado a bevar un cafè, vietu co mi che te lo offro?

4. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #254

Predefinito

ma volentieri che vegno a tor un caffè!!! son chi con i oci serà qausi!!!

5. L'avatar di 00Andrea00

Località Area 51

Predefinito

ma come mai gatu tutto sto sono? Ti ga fato tardi ieri sera? Cossa gatu combinà?

6. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #256

Predefinito

eh anca ieri sera go festegià el giorno che vegnea avanti, go fato mesanote e mesa!!! e l'è na de lusso anca!

comunque riguardo ala nostra famea te spiego meio: alora mi, la ely e el biondo semo fradei, dopo ghe la ele che l'è la morosa dela ely (eh me spiase ma te ghè na fiola lesbica ) e ti che te si diventà el papino! cossa ghin pensito?

7. L'avatar di 00Andrea00

Località Area 51

Predefinito

praticamente la ele e la ely e xe recia.... mah mi so un papi moderno par fortuna.... me basta che se voemo ben e che ndemo d'acordo!
    Ma scolta, fia mia, mi go fato tuti sti fio, ma a me mojer che fine a ga fato? Bisogna proprio che a trovemo, mi no posso pensarghe de star da solo anca qua!!......

voi sarete la mia forza,
    guarderò la vita attraverso i Vs. occhi e
    Voi la guardarete attraverso i miei
    i figli diventano il padre
    il padre diventa figlio

8. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #258

Predefinito

alora la prossima veneta che salta fora la assumemo come to mojere!!! nel frattempo femo finta che la sia nà in vacansa!

comunque ti te te fe tanti problemi par la difarensa de età che te ghe con la butela... beh go pena conossù uno da 34 ani, e se ti te porti i to 35 anca solo la metà de come el iè porta lu, le meio che te vegni a farme visita anca a mi ahahahahahah veramente un bonasso! papi ti approvito?

9. L'avatar di 00Andrea00

Località Area 51

Predefinito

l'amore ze l'amore, e par mi no ga età.... basta trovar queo/a giusto/a.... solo na roba... basta che el sia veneto.... no stame miga portarme un foresto, setu?
    Bah, mi no so come me porto i me ani, però se e me varda e putee giovani.... forse i porto ben, cossa disitu?
    te gha piasso e a poesia prima? Varda che papi romantico che te ghe!

10. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #260

Predefinito

si si bravo papi te ne ste conquistando tuti!!!

ovvio che l'è veneto el tipo, moglie e buoi dai paesi tuoi (vabbè, a mi me serve el marìo no la mojer, comunque el detto el calsa )