-
da mi ghe se on sole che spaca le prie...
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
go capìo Ely, me gavea dito a giovanotta che iera to morosa....
invense ti ghe vol solo ben.... par mi meio cussì
ciò ma la Ele non vien a scrivar qua? -
qua a Venessia ghe un fià de nuvoette, ma ghe xe el sol e come go dito prima ghe xe sofego!!
-
uhm.... se la torna da scola... e no l'è masa a tochi.. magari la ven.. speremo..
-
ely qua ghe a colpi sole e a colpi nuvolo. stamattina gà piovviginà el ma sporcà tutta la macchina!
e desso sperem chel resta su sto tempo...
-
ciò giovanotta, ma ti te fa ciamar trilly?
-
si si mi essar trilly! la gavea scomissià a ciamarme peter pan la ely ma non me sento niancora cossita tanto omo!
-
mi spero che piova...xa che go na giornata no...
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
go capìo biondin, ma no xe che se ti ti gha na bruta giornata ni altri se butemo dal balcon... ti gha da esser più altruista... ascolta el to papi
-
parchè cosa gonti dito de male?! go mia offeso nessun me pare...
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it