-
no grazie...saria el 7 da sta mattina se no...
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
si si grassie che mi go ancora da riciaparme!!!
desso ve saludo momentaneamente parchè se no qua dal bon non vo pì avanti coi laori!!! a tra poco... -
mamma dire che onco la go col mondo se poco...poder dare 4 pugni in tel muso a qualche persona saria una cosa meravigliosa...
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
dai dai biondin sta chieto, le bote le risolve niente de niente! pitosto te ghe da decidarte a farte avanti!!!
-
ciao Ely, Trilly e Biondo, scuseme ma go dovesto lavorar anca un fià. Go finio el budget dee vendite per sto ano... se tutto va come previsto, sarà 33.000.000 euro.... non male no?
ve go da mantenire no?
Oh biondo, vedi de finir sta scuoa che mi e la Ely non podemo far doppio orario de lavoro -
ciao a tutti
se sentimo doman!!!
Trilly.... vedi de dormir sta note... va in leto presto
Una tutti
-
ciao papi!!! si dai vedaremo se son bona far un orario decente stasera! ciao ciao
-
Ragazzi...
io amo quella donnaaaaaaaaaaaaaaaaa..L'amicizia non è sentirsi tutti i giorni.. ma.. volersi bene tutti i giorni.. -
eleeeeee
-
vedito biondo? non ghe vol mia tanto a dichiararse, basta far come fa la ele...
ele dov'eri finita??? sei in ritardo oggi!!!
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it