-
ma desso vojo savere che razza de sogno te ghe fatto con mi...
provo a immaginare?!
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
no caro te si sempre el solito malizioso... varda che non penso mia solo a quelo!!!
-
dai stea...racconta allora...
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
par caso no tt te gha miga sognà che ti ieri al matrimonio co iu?
-
quale matrimonio???? no no sito fora de testa???
non l'era niente de particolare... però moro ti te gavei i cavei!e te seri un bel fighetto... e te me perseguitavi (in senso bon). quindi non ghera niente de reale!
-
ma mi qua prima go risposto, e me vegnù fora che el me post el sarea sta visto dopo chel la letto un moderatore... ma sa dilli su mi go solo risposto!
comunque disevo che non ghera matrimoni in vista, ghera solo el moro con i caveichel me perseguitava (in senso bon
) e l'era un bel gnocco!!!
quindi de reale non ghera proprio niente!
-
ciò trilly, ma il moro che ti dizi, xe queo che ga 34 ani?
-
scolta cicia...mi so moro beo alto e figo...quindi tutto reale...per i caveji...quasi...i se intorno ai 3 mm...non so proprio rasà del tutto
proverbio veneto:
no no papi el moro intendo el biondo, che in realtà l'è moro e me piase piassè ciamarlo moro!
desso ghe vegnù fora tutti du i messaggi, boooooo...
ciò ma anca alto sito?? quanto alto??? -
wè moro CICIA A CHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII????????????
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it