-
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
che pakko non poder dormire gnanca sta notte per studiare...so drio nar fora de testa...e con la scusa della tension fumo come un turco e so drio ingrassare...aiuto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
mangio tutte cose naturali ely!!!
moro qua te ste perdendo tanti punti però... te parevi el butelo perfetto, e invesse te sfrutti la gente par ciaparte l'eredità, te si un insensibile, e desso te me disi anca che te fumi????no bene no bene! e pò te si tutto storto... de solito se ingrassa smettendo de fumar no fumando tanto... bah te si proprio foresto dala nostra famea...
-
ciò biondo.... gha razon ea trilly, cossa xe che ti fà? Ti fumi? Ara de strar tento, sa.... se te ciappo ti sa dove che tea meto a sigaretta??? E po, cossa ghe entra un culturista coa pansa da bira?? beo, proprio beo.... me sa che no te regao el Lamborghini per a maturità... pensighe ben... che el to papi te vol ben
-
lamborghini???? LAMBORGHINI
??? papiiiiiiiiiiiiii
ma te non ci hai mai provato con le tue figlie????
male!!! dovrai pur darci qualche insegnamento pratico
!!!
-
Ciò trilly, in che senso "provato"?????
no sarà miga queo che penso mi, vara che mi so tanto maisioso..... -
Cmq trilly a 200 Km/h sono a Verona in 1/2 ora.....
se ti vol farte un giro col papi...... -
in mezz'ora??? ma te gavarè mia la lamborghini dal bon era???
-
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it