-
no no chiariamo una cosa...io non bevo...e non go la pansa da goti...me sento però si gonfio ma se el nervoso par lo studio?!
LAMBO?!?!?!?!?!?!?!?!
TRILLY...vegno torte in lambo st'istà!!!!spetame!!!!
e va ben sa volio che sia na cicchetta ogni tanto...l'è l'unico vizio che go...caveme anca el sangue a sto punto
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
trilly, cossa intenditu per dal bon??
no scusa biondin, ma el fumo proprio noa te fa mal a ti e a chi te sta vicin, come e to soree par esempio.... dai vedi de fumar de manco.....
-
wè wè sta bon ti prima sentemo che macchina che ga el papi!!!
-
beh come seconda macchina ho il Q7, di solito me movo col Cayenne Turbo, come il Ranzani, amico di famiglia.... però nel week mi faccio un giro col Mustang, tanto par darghe aria ai 300 cv...... brrrrrrrmmmmmmm brrrrrrrrrmmmmm
-
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
va ben dai, ma un pacheto al mese, ti dizi?
-
Trilly te paso a tor mì con la me ferari...
sentito mia en pò de umidità... ???
stasera ghe serve la barca...
ciao a todos... -
al dì forse
...
no dai 3 / 4 giorni el me dura de solito...dipende se dopo i mee scrocca
proverbio veneto:
papi... la to proposta la se interessante!!! però ormai go comprà el salvagente par nar via con la ely!!!
spero ben che el cayenne te te lo si tolto turbo... quelo s le da barboni!!!a parte i schersi che machina gheto da vegner torne???
wè moretto... el fumo l'è come na droga, no desso vegner a contarme chel fumo el fa niente de male, fumavo anca mi na olta e lo so come che se stava... preciso de adesso a dire el veroperò vuto metar come se sta ben col taquin pien???
-
ciò se voè venir fin Venexia, anca qua ghe xe tanta aqua.......
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it