c'è qualche veneto tra voi?! - Pagina 48

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 381765 Visite

1. L'avatar di biondo

biondo biondo è offline FriendMessaggi 4,064 Membro dal May 2008
    Località in cueo 'e to mare :P

Predefinito

io vi saluto gente...statemi bene...baci e abbracci...e tanti spuacci a tutti

PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS

proverbio veneto:

na volta in arisona
    co' sento franchi se nava in mona...
    desso che i pressi ga cresuo
    co' sento franchi te ve farteo metare in cueo
    quattro ruote spostano un corpo
    due ruote muovono l'anima

2. L'avatar di Ely84

Ely84 Ely84 è offline MasterMessaggi 31,644 Membro dal Jun 2007 #472

Predefinito

ciao biondìn... spero che no te te ensogne del gato stanote..

3. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #473

Predefinito

ciao ciao spuacciòn!

4. L'avatar di biondo

Predefinito

w i polde!

proverbio veneto:

na volta in arisona

5. L'avatar di biondo

Predefinito

ciao gente...sono in pausa cicca dallo studio...che palle...è da mezz'ora che studio e già sono stanco...

sono uscito con la mia bionda prima...ed ho capito molte cose...purtroppo...

proverbio veneto:

na volta in arisona

6. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00 è offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Località Area 51

Predefinito

Buongiorno figli.....
    qua piove.....
    almeno me ava un fià a machina che iera piena de sabia.....

7. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #477

Predefinito

el biondo el sta proprio messo male... el sa messo a parlar italian!

qua non piove ancora, ma manca poco me sa... cossita me lava la macchina anca mi...

nel frattempo mejo che me metta a laorar che se no vien a casa pochi schei!

basi e abbrassi a tutti!

8. L'avatar di 00Andrea00

Località Area 51

Predefinito

ciò ma ogi dove se?
    qua continua a vinir zo aqua.................................

9. L'avatar di 00Andrea00

Località Area 51

Predefinito so fulminà

Oi ndemo veder i pin floi oi ndemo veder i pin floi.... Vip, inbarca' co li fioi, invita' al concerto dei pin floi navigavo guaivo dentro un dirigibie che coreva a un'ora e mesa de ritardo suplemento lire otomila parche' "detto: rapido", sto bastardo go' tolto do cafe', na bira rivo in meso un gran casin dove se el barchin? ecch... Se ndai via.. Bon dio, e po' rintintin. Oi ndemo veder i pin floi oi ndemo veder i pin floi.... Fin poco tenpo prima viagiando su cuel saterone prevolante in vagone ristorante e veder sul ponte sti fioi a pie che va veder i pin floi ridevimo e disevimo ma dove voi ndar sti cua se propio s'ciopai, oi? oi ndemo veder i pin floi oi ndemo veder i pin floi.... Persi par persi, ndemo a consolarse, ndemo al paradiso a inbriagarse e' l'alba, venessia e' piena di gente a tochi, coi tochi sui copi tanta ma tanta mona mese roste mese in coma a le sincue de la matina co li stechi su li oci in meso na calca mai vista go' fato el giornaista e ghe go' scrito s½ra l'intervista su sto ***** de concerto dei pin floi. Oi ndemo veder i pin floi oi ndemo veder i pin floi.... Domanda: "siete qui per i pin floi?" risposta: "hi hi, hu hu, ho ho, ha ha, he he" "ritenete giusti concerti di queste dimensioni proprio a venessia?" "no parche' l'e' na cita' tropo picola pero l'e' a gratis. Vuito du tiri?" "grassie." vien vanti do cocone, dai che ndemo dee bone due tissie con passo semistrascinato due tissie semibuone, semiscic, semivip, semifrick che gridano: "io venezia la odio!" domanda: "perche' odi venessia?" "perche' fa schifo!" domanda: "perche' non te ne sei stata a casa tua?" i cincue energumeni assieme alle due tissie mi quardano molto minacciosi e mi fasso la bea! fasso la bea! ore sei e cincue in diligensa ndando casa vardo el sol e rido par no pianser la gente scaturia dise cueo cossa el ga? e no ti lo vedi che el se uno de cuei s'ciopai che se ndai a veder i pin floi el se uno de cuei s'ciopai che se ndai veder i pin floi. Oi ndemo veder i pin floi oi ndemo veder i pin floi....

10. L'avatar di biondo

Predefinito

weilà...ciao a tutti gente...come sea...anca qua da mi piove...e no poco...go asà casa l'ombrea e go ciapà na lavada...almenco in te sto ultimo mese so sempre na scola in macchina e se pi chieta la roba...

proverbio veneto:

na volta in arisona