-
wè joshino caro... l'è inutile che te serchi de evitar de rispondar... se no ghemo da farte fare l'extracomunitario adottà non savendo niente de ti!!!
-
-
se dise: i altri da'ndo ei???
comunque vr l'è troppo vago... e manca ancora età, professione, hobby e stato civile! varda che me ricordo tutto!
comunque qua ghe semo mi e la ely da vr, el biondo da noventa (VI) e andrea da mestre. -
ciao gente...wei che casin che se vegnu fora...so sta espulso dal forum...ma so torna...nessun ferma uno skinhead
cmq ps per chi non ghe se ancora rivà so el biondo originale...finchè non i me riammette col me profilo vero e proprio devo scrivere con questo...
mamma che nervoso...scuseme tanto... -
mamma che incassà che so...
wei bunvenuto josh... mi so el biondo...ora biondo89 per colpa de qualche dun...senza far nomi luky love...**** sio can! -
-
***** ridito che so invelenà come na vipera...ma mi nessuno me espelle da nessuna parte! mi so vivo e vegeto e combatto!!
-
cmq so solo sospeso fino al 18 de luglio...sio mas-cio me gero affezionà...gero quasi rivà a 1000messaggi e adesso par colpa de gente inutile me tocca riscomisiare...in più con un nome diverso...
NESSUNO MI FERMA...NEMMENO LA **** DI L.L.! -
o no sta ciapartela con mi che l'è mia colpa mia!!!
pitosto ocio a non farte espelar naltra olta! -
stufa de laorar...
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it