c'è qualche veneto tra voi?! - Pagina 673

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7843 messaggi - 410152 Visite

1. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6721

Predefinito

...vara che mi de fara vicentino...e de omo dea rocia a so tuto....
    che te pensi de savere soeo ti.....

io non ho detto che l'anziantià giustifica perchè allora the sarebbe un killer qua dentro e aji peggio...
    sandy......09-03-2013......che data da spavento.....

2. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6722

Predefinito

...scolta....gheto un toco de gaina....pa fare el brodo?....ea go finia....seto......a me despiase......
    io non ho detto che l'anziantià giustifica perchè allora the sarebbe un killer qua dentro e aji peggio...

3. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6723

Predefinito

....voeo dirte che zaia...e le qua visin...seto.....se te ghe bisogno a teo presento.....

4. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6724

Predefinito

....scolta biondo...voto sciopare da ridere........

5. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6725

Predefinito

....voto che tea diga o tea conta?

6. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6726

Predefinito

....a ghe se uno qua in tel forum....chel me magna ea vita....cosa goia da fare?....goia da segnaarlo...o goia da bastonarlo......

7. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6727

Predefinito

...deso a me faso na raspa.......

8. L'avatar di biondo

biondo biondo è offline FriendMessaggi 4,064 Membro dal May 2008
    Località in cueo 'e to mare :P

Predefinito

PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS

proverbio veneto:

na volta in arisona
    co' sento franchi se nava in mona...
    desso che i pressi ga cresuo
    co' sento franchi te ve farteo metare in cueo
    quattro ruote spostano un corpo
    due ruote muovono l'anima

9. L'avatar di thefranco

thefranco thefranco è offline MasterMessaggi 41,336 Membro dal Aug 2009 #6729

Predefinito

...hai dubbi?...pensavo di divertirti......

10. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #6730

Predefinito @biondo

Ciò biondo... cossa vusto che te diga... ancuo a xe sta na giornada stracca.. e qua sol forum i se ne ga dite de santa ragione.

Purtroppo...

@the franco.. no go miga capio cosa che ze successo.. cossa ze nato?