-
ciao fanta...
il veneto nasce dalla laguna e finisce nelle dolomiti....ce' troppa varieta'...non si capira' mai.......
io non ho detto che l'anziantià giustifica perchè allora the sarebbe un killer qua dentro e aji peggio...
sandy......09-03-2013......che data da spavento..... -
io dalla laguna...dove sono nato..mi sono spostato al centro...ma circunavigandolo diverse volte...torno sempre li......
....giuro...non capiscoooooooooooooooooo
io non ho detto che l'anziantià giustifica perchè allora the sarebbe un killer qua dentro e aji peggio...
sandy......09-03-2013......che data da spavento..... -
@the franco... no te capisso... parla in diaetto che me piaze de piu'
-
ciò franco, mi no te capisso, sito pena vegnù fora dala fabrica dea nardini o cossa?
o forse so mi chi al laoro che so finio
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
@biondo
Cossa vusto farghe... a sera semo finii..
-
a ghi no par altri 40 minuti chi e dopo dormo come on tasso
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
Eora dovemo sfruttare i 40 minuti de autonomia dee to pile
Ultima modifica di fantasiosa; 19-01-2010 alle 21:22
-
????
proverbio veneto:
@biondo
No caro... ti va ti in letto da soeo...
-
va ben dai
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it