-
ciò ma la foto in te la to firma dove se???
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
@biondo
El ze un posto del friuli...
Ma scolta vecio... go visto che te si appassionà de armageddon.. anca a mi me piasaria ndar sul spazio.. me portito far un giro soa luna? -
desso come desso col tratore te porto ste disi, o in moto, in machina saria banale, altri mezzi nn ghi n'ho
si l'è uno dei film pi bei che gabia mai visto
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
@biondo
Dai portime in moto cossi' mentre che ghe ndemo me svoea tutti i cavei e me sento na diva
Ultima modifica di fantasiosa; 19-01-2010 alle 21:39
-
va ben dai...ocio che so spericolato in moto, me so roto on braso 3 mesi fa
proverbio veneto:
@biondo
Va ben al massimo morimo insieme
-
ou ma va in mo.na
go massa sogni da realizzare prima de morire
proverbio veneto:
ciò..... eora sta tento co ndemo soea luna.. gnanca mi voria morire cusita zovane.. ma se proprio devo farlo voio morire contenta
-
e de drio in moto con mi sarissito contenta?
che bruti gusti che te ghe
proverbio veneto:
Beh almanco podaria farme guidare par na volta in tutta a me vita
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it