-
Ghe la senta siora silvja, i saria così gentil de prepararme do panini col rinoceronte ?
e scusa se no me ferme ma son de prexa
-
@Framale
Varda che purtroppo no o go in casa fatto a tocchi.. bion che ti vaghi coparlo e dopo forse te posso fare i panini.
-
go on rinoceronte in giardin se volì
ma le de pria però
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
@biondo
Eora.. me lo detto sto rinoceronte?
-
che magnada de grostoli gente
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
@biondo
Beato ti biondo... mi go ancora da magnarghene gnancha uno.
Te i gaea fatti to mama o sito ndà comprarli? -
comprarli??? ma skersemo???
qua da mi se magna solo roba genuina made in biondo's farm
proverbio veneto:
e allora proviamola questa roba genuina!!
aspetta un'attimo...ma li abbiam anche noi i crostoli...Ultima modifica di Steve80; 01-02-2010 alle 15:58
...breathe some soul in me
breathe your gift of love to me
breathe life to lay 'fore me
breathe to make me breathe... -
si ma siccome siete emiliano-romagnoli, di conseguenza rossi, dunque mangia bambini, i vostri crostoli son fatti di pelle umana e quindi ancora + genuini
proverbio veneto:
l'è ora de fritole ormai
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it