c' qualche veneto tra voi?! - Pagina 71

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 386340 Visite

1. L'avatar di josh1977

josh1977 josh1977  offline Super ApprendistaMessaggi 641 Membro dal Apr 2008
    Localit io non vivo piu'...

Predefinito

...quasi...no sera drio monsar le vache ....de matina go masa sono....ala sera rendo de piu' :d:d:d......eco eto visto che non paro piu' timido come te dise ti e le to amiche ???? me pari' el trio peld'oca.. Ma ghe una non venete tra el gruppo??

2. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #702

Predefinito

ma sito mato??? questo l' el topic dei veneti, vuto che tolemo su na foresta???

parch domandito? non te nemo mia ben noaltre??? e occio come te rispondi

3. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00  offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Localit Area 51

Predefinito

Intanto buongiorno alle mie putee....
    poi mi sa che fasso un decreto de espulsione dal veneto, par sto josh che me par essar un fi, come se dize, uno che va co tutti.... non so aiuteme.... ecco trilly ti che ti xe na dona de mondo, come se dize che no vien a paroa

4. L'avatar di josh1977

Predefinito

...e sito geloso....non te le magno mia le to butele...sta' tranquilo....:d:d:d e po' ie tuttttte mie .....rivo prima mi en machina se vao a catarle.... Young+ely+ele :d:d

5. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #705

Predefinito

papi intendito un putanier???

ahi ahi ahi qua massa omeni i se scanna me digo! ma stasi chieti na s-cianta! qua ghe ne par tutti!

josh ma ti sito da verona centro? sito proprio un cittadino?

6. L'avatar di josh1977

Predefinito

... No centro....centro......ma dame qualche drita anca ti ....ghe el venesian...el vicentin,che l'e' scomparso.....dopo ci ghe de s.bonifacio?????? e le altre da dove....heeeee prima sera a lesar i post sulla oggettistica nella vita sessuale de copia...ghe la ely che la ghe da dentro

7. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #707

Predefinito

no centro... centro... ma sa vuol dir???? Parla come te magni ostregheta!

alora ghe son mi da s. bonifacio, la ely l' da vr, la ele l' vicentina anca quela. Andrea l' venesian come te ghe z capo... e el vicentin magnagatti naziskin de ***** non l' mia scomparso, el ghe in giro solo che i l' caz fora parch el ghe bastiema adrio a tuti! ma el ne tende sempre col s-ciopo! l peso dela mafia!

8. L'avatar di Ely84

Ely84 Ely84  offline MasterMessaggi 31,644 Membro dal Jun 2007 #708

Predefinito

trilly...
    se te sente el biondo el te pesta...

9. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #709

Predefinito

sa vuto chel pesta!!! deo grassia chel sia bon de caminar!!!

10. L'avatar di Ely84

Ely84 Ely84  offline MasterMessaggi 31,644 Membro dal Jun 2007 #710

Predefinito

el sar bon de saltar...
    el fasemo saltar noialtre...
    come quando se suga a s-cianco...