c'è qualche veneto tra voi?! - Pagina 757

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7841 messaggi - 364310 Visite

1. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste è offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Località Venezia

Predefinito

No no... me so spiegada mal!

El pasticio de sto Bonifacio no'l xe queo che se magna a casa, queo de lasagne par capirse!

Es xe na specie de tortina salada monodose... bonissima! Na bomba de caorie ma... vardè fioi... almanco na volta nea vita saria proprio da magnarlo!

Se qualcheduni xe a Venessia e ghe vien in mente de provarlo, el sapia che sto bar el xe in Calle dei albanesi, che saria quea caetta de fianco dele prison a san Zaccheria.

Invesse, ne la cale che vien subito dopo (che saria Calle de le Razze), ghe xe un altro posto da capotarse: xe la Birreria Forst, dove che i fa dei tramezini particolarisimi, che xe in assouto i più boni e famosi de tuta la cità!

E desso me fermo, perchè so già drio sbavar su la tastiera!!!

Ultima modifica di martinalapeste; 02-07-2010 alle 08:22

2. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7562

Predefinito

@Martina

Ti me ga fatto vigner fame.. scolta ma ti che ti ze de Venezzia te me darissi na informazion?

Quando ndavo all'università e fino a un anno fà ghe gera un bar visin scuoea San Rocco che se ciama "al bacco felice" da Michele.. Cavoi là i fazea i tramezzini pi boni...

e desso staltro di' ripassandoghe go trovà na parrucchiera al so posto... ma dove zei ndai finire?

Ti ghe ne setto qualcosa?

3. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste è offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Località Venezia

Predefinito

Ti parli de quel bar che gera dopo quel campieo drio l'abside dea ciesa dei frari? Che subito dopo ghe gera un ponteseo e prima un sotoportego col tabacher che fa angolo...

Se ti disi queo, go visto anca mi che'l xe spario, ma no so gnente... posso dirte solo che visin de architettura (proprio in campo dei toentini), ghe xe un ristorante che se ciama cussì: però no savaria dirte se xe i stessi!

4. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7564

Predefinito

Eh si... proprio queo... go fatto a festa de laurea so chel bar... porca miseria.. bion che capissa dove che i ze ndai finire.

Ti gerito mai ndata dentro?

El gera el bar piu' frequentà dai studenti de ca' foscari.

Dopo per carità... ghe ze anca el café noir che fà dei panini che te te pol leccare i baffi.. ma i tramezzini de Michele... gnam gnam.. i ze qualcosa de speciae..

Michele dove sito ndà finire...
    Ultima modifica di fantasiosa; 02-07-2010 alle 12:00

5. L'avatar di martinalapeste

Località Venezia

Predefinito

me g'era capità de andarghe qualche volta... mi però go fato architettura e quindi, co vegnivo fora e gero co qualche amigo, andavimo da lele, che saria un bareto picoissimo proprio su la fondamenta dei toentini: se ciavavimo un panineto (el gaveva na sopressa che no te digo) e un'ombreta...

Pò, coi amighi, gavevimo tuto el nostro giro de bacari, ma queo xe un altro discorso...
    Ultima modifica di martinalapeste; 02-07-2010 alle 12:09

6. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7566

Predefinito

@Martinalapeste

Anca mi ndavo anca ai tolentini... go fatto economia e commercio ma capitava qualche volta che ndavo far fotocopie là vizin e ora ndavimo magnar chelcossetta là.

7. L'avatar di Ely84

Ely84 Ely84 è offline MasterMessaggi 31,644 Membro dal Jun 2007 #7567

Predefinito

mi no beo pì caffè a venesssssssiaaaaaaaaaaaa....... 6 euro de uno

8. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00 è offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Località Area 51

Predefinito

se ti i bevi in piassa san marco no xe miga colpa nostra :hihi:

9. L'avatar di Ely84

Ely84 Ely84 è offline MasterMessaggi 31,644 Membro dal Jun 2007 #7569

Predefinito

se me mama la volea narghe no l'è colpa mia

tra l'altro pien de picioni

10. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00 è offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Località Area 51

Predefinito

hai fatto la foto sopra il leone?