c'è qualche veneto tra voi?! - Pagina 758

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 372752 Visite

1. L'avatar di Ely84

Ely84 Ely84 è offline MasterMessaggi 31,644 Membro dal Jun 2007 #7571

Predefinito

siiiiiiiiiiiiiiiiii ce l'ho attaccata in cameraaaaaaaaa

2. L'avatar di Valentina

Valentina Valentina è offline FriendMessaggi 2,991 Membro dal May 2007
    Località nella Villa di Andrea

Predefinito

ogni tanto torno a salutare..!
    come va?

3. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7573

Predefinito

Ciao Valentina.

Chi si rivede...sparisce il biondo ma tornano altri utenti!

Cossa vusto.. ze caldo e par quasi de assaghe e strasse a volte.

Ti come zea?

4. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00 è offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Località Area 51

Predefinito

ciao veneti accaldati

5. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste è offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Località Venezia

Predefinito

ciao vecio! ma mi, qua in studio, gò l'aria condissionada e un bel frescheto... pecà che, quando che sò uscia, par andr a magnar credevo che me ciapasse un colpo!!!

6. L'avatar di 00Andrea00

00Andrea00 00Andrea00 è offline Super SeniorMessaggi 20,550 Membro dal Mar 2008
    Località Area 51

Predefinito

eh eh conosso ben ea situassion a Venessia sopratuto se el studio xe su una fondamenta
    cmq anca mì al freschetto in ufficio.....non oso pensar dopo quando che entro in machina

7. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7577

Predefinito

Bona sera Venetassi... ve lezo fiappi. Che fassa caldo no ze mistero.. e va ben.. pensè al fredo. Intanto ieri sera ze vignuo un sciopon... e i ga annullà l'heineken jammin festival.. almanco... a serada de ieri.

Qualcheduni ghe ze ndà?

8. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste è offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Località Venezia

Predefinito

Intanto bondì a tuti!!!!!
    Mi no ghe so 'ndada al festival dea piova parchè el porta sfiga: ogni volta che io fa vien zo el deghéio...

Posso solo dirve che un mio amigo el xe 'nda parchè so fia la xe mata par i Green day: el se ga ciapà na meza insolazion parchè el gera rivà a unboto e mezo par torse el posto e po', sul più beo, el gà dovesto scampar soto el diluvio. Geri non se podeva staghe visin parchè el morsegava!!!!

9. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7579

Predefinito

Bondi' a tutti.

Eh si Martina... ogni volta che i fa el heineken jamming festival capita o na tromba d'aria o vien zo un sciopon... par fortuna che no me so inventà di ndarghe.... a parte che 150 euro per tre giorni no ghei garia dati.. e gnanca 50 per un giorno.

no ze per esser peociosi ma.. all'idea de star sotto el soe a bruzarme a cragnoea insieme con altra zente che magari spussa da suore... (col caldo che fà).. e morire soffegà... e po quando i tacca sonare go da farme struccare insieme a tutti sti qua.. beh no me vien miga voia sà..

e go anca da sentarme par terra in mezzo al leamaro che ghe ze al parco san giulian? No par carità...
    Ultima modifica di fantasiosa; 06-07-2010 alle 09:41

10. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7580

Predefinito

ciao venetiiiiiiiii

oddio fanta non sta parlarme de gente che suda che l'altro giorno a laorar ghera un vecio che