c'č qualche veneto tra voi?! - Pagina 759

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7841 messaggi - 364310 Visite

1. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste č offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Localitā Venezia

Predefinito

Bondė a tuti i veneti! Come xea veci? Tuto ben?

2. fantasiosa fantasiosa č offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7582

Predefinito

Bondi'.

Ciao Martina.

Qua a va ben.. ieri ghe ze sta naltro sciopon e se ga rinfrescā un po' el clima.

Ti come zea?

3. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste č offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Localitā Venezia

Predefinito

Mi ben, grassie!
    A Venexia no ga fato gnente: se ga alzā el vento, xe 'ndā via el sol, ma po' basta...
    Comunque anca qua stamatina se stā ben, sensa umiditā e co' na bea temperatura

4. fantasiosa fantasiosa č offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7584

Predefinito

Ben dai...

scolta ma ti che ti ze architetto.. te piaze el ponte de Calatrava?

Mi el me par na bruttura e me par proprio che sia sta fatta na scarpa e un soccoeo. E po ogni volta che vegno Venessia e ghe passo sora go da star tenta a no cappottarme. Ghe ze i scaini massa bassi e scivoeosi.. bion camminarghe pian pianeto come i vecieti pa no sbrissar.
    Ultima modifica di fantasiosa; 07-07-2010 alle 10:27

5. L'avatar di martinalapeste

Localitā Venezia

Predefinito

Sinceramente, i scaini i xe proprio bruti e pericolosi, come che ti disi ti, ma la linea del ponte la me piaze da mati!

Xe vero che xe una costrussion completamente diversa da quea che xe l'architettura tipica dea cittā, anca per quanto riguarda i materiai, ma ghe xe un discorso da far.

Venexia xe na citā cristaizzada: tuto el so splendor se ga fermā a tre secoi fa e po' non xe sta fato gnente de novo, che'l gavesse rievansa artistica.

El ponte de Calatrava el xe la prima opera d'arte contemporanea che va a innestarse nel tessuto urbanistico dea cittā: certo, lo fa in modo traumatico, perchč xe - come che ti disi - na scarpa e un socolo; ma xe el steso discorso che gaveva fato i parigini quando che i ga tirā suzo la torre eiffel...

Comunque mi non so la persona giusta par parlar del ponte, perchč mi so na fan de Calatrava...

6. fantasiosa fantasiosa č offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7586

Predefinito

Sospettavo che ti fossi de parte...

Fatto sta che a ze proprio un brutto camminar so chel ponte. Me toccarā metterme chelcossa sotto e scarpe pa no sbrissar... gheto qualcossa da consigliarme?

Ah no.. me ze vignuo na idea... se me tacco tanti chewngum sotto e scarpe.. cossa dizito?

Pol funsionar?

Comunque sta de fatto che brutto o no brutto el ghe voeva come el pan... serto.. se i lo ghesse fatto qualche anno prima saria stato meio.. perchč a ndar santa marta garia fatto prima.. inveze de far el giro dal ponte degli scalzi... seto quante volte che so sbrissada anca lā? No ghe ze verso.. mi e i ponti no ndemo d'accordo.
    Ultima modifica di fantasiosa; 07-07-2010 alle 11:18

7. L'avatar di martinalapeste

Localitā Venezia

Predefinito

No voria mai che ti te inciodassi al primo scain...

Mi de soito ciapo na bea rincorsa e fasso el ponte do scaini ala volta: boing boing...

Finora la me xe 'ndada sempre ben e go ancora da cascar. Invesse na volta so sbrissada in cima al ponte de l'accademia (gaveva piovesto e el legno del ponte gera scivoloso come na bissa): so cascada de cuo e me go fato tuto el ponte come se fusse stada sentada in slittin. na figura da sema che no te digo!
    Ultima modifica di martinalapeste; 07-07-2010 alle 11:21

8. fantasiosa fantasiosa č offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7588

Predefinito

Beh.. ti ga presente el pontiseo visin a dove che gera el bar de Michele?

Mi so sta bona de rabaltarme anca lā e per tegnerme go posā a man sul vero dea vetrina.. un pugno go dato.. a siora dentro ga ciapa un tremo che no te digo.. ancora desso me amighe me tol pal cueo per quea volta lā..

E se proprio go da esser sincera.. go basā tutti i ponti de Venessia.. anca mi da uno so cascada de cueo ... che figurassa da cueo..

Per fortuna no me so mai fatta mae.. forse l'unico ponte da qui no so cascada ze queo de Rialto. E si che me perdo via vardar e vetrine ogni volta.

Mah..

Anca mi a volte go adottā a tecnica dea rincorsa.. ma el me problema no ze a saita.. ma a discesa.. ze lā che me ciavo...
    Ultima modifica di fantasiosa; 07-07-2010 alle 11:33

9. L'avatar di martinalapeste

Localitā Venezia

Predefinito

Ma ti ga mai provā a caminar sui masegni quando che ga nevegā?

Na volta gero a Rialto e ghe g'era el bateo tacaā sul ponton, me so mesa a corere par ciaparlo e SWIIIISS... PA-TON.
    Na sbrissada che no te digo: me so trovada drita par aria, gero paricamente paraea ala tera e po so 'ndada zo de piato!

Ze rivā queo del'edicoa: "signorina, se gala fato mal?" Mi g'ero distirada par tera, co tuti i vestii rovinai dal paciacheo co tuta la neve sporca... un mal de testa perchč gavevo ciapā na bota...

Insoma, gavevo i coconi che girava come dee eliche, che se i me meteva in acua superavo anca el bateo che gavevo apena perso!

10. fantasiosa fantasiosa č offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7590

Predefinito

Cossa vol dir masegni?

Insomma anca ti te piaze sbrissar come mi... no me par de essarme capottā soa neve.. mi me capotto in situasion normai e no caeamitā naturai perchč appunto no vedo el pericoeo e quindi no sto attenta.