-
I mesegni xe quei pieroni co i quai xe fata la pavimentassion dele calli a Venexia: se piove o, pezo, nevega, i deventa dee saponete e ti sbrissi come se ti caminassi su na cassea del bisati!
-
Ok Martina,la prox volta che scendo in laguna sei assunta come chaperon...anche per localini...e voi veneti trattatela bene che è sotto la mia ala protettrice.... ^^
-
“I passerotti non fanno rumore. Essi abitano l’aria con un leggero battito d’ali.
Essi aspirano al nido al conforto del cibo e del calore. Hanno morbide piume come morbido è il cuore che scandisce nel loro petto il tempo del vivere. Hanno voci così sottili ed incerte che il silenzio può contenerle e quando piangono lasciano tracce di luce negli arcobaleni e nel vento. Non fategli male. La loro anima è l’anima del mondo.” -
@Martina
Graxie par a precisasion.. no savevo cosa che gera i mesegni..beh eora posso dirte che piu' de qualche volta so sbrissà e go rotto piu' de qualche per de braghe e zenoci.
@Aramos
Ara che so geosa.. te patteggi sempre par staltre e te fe l'indifferente par mi. Mai na paroea dolce par mi.. questa mea ligo al ponte de calatrava.. -
Bondì veneti, come xea ancuo?
Dai, forsa, che doman xe venare e anca sta setimana la xe 'ndada... -
Ciao a tutti.
Ciao Martina.... qua nell'entroterra a va ben.. ghe ze anca un leggero venteseo..
Ti come zea?
Bona magnada. -
Giorno dalle fresche frasche delle dolomiti bellunesi^^...fosse vero...ciao fantaaaaaaaaaaaaaa,ma tu sei oramai una delle colonne del forum...non hai bisogno del mio apprezzamento perchè già lo sai...legartela al calatrava?Non ne val la pena....poi son così contenta Martina è fra noi,fammela coccolare un pò....che poi ci potrebbe portare nei locali giusti ^^
-
ciao a tutti veneti...se da na vita che nn scrivo...come sea??? e piacere a tt le niù entri...
PAX TIBI MARCE EVANGELISTA MEVS
proverbio veneto:
na volta in arisonaco' sento franchi se nava in mona...desso che i pressi ga cresuoco' sento franchi te ve farteo metare in cueoquattro ruote spostano un corpodue ruote muovono l'anima -
Dai che xe venareeeeeeee!!!!!
Ancuo po' go la giornada curta e cussì a umboto scampo in spiagia e me calo a molo fin stasera!!!!
A voialtri come zea?
Ciao Biondo, tanto piazer: mi so la Martina de Venexia! -
veneti....ancuo ze un caldo che se sùa da fermo
bona domenega
AMANDO SOCIAL
FACEBOOK STREAM
seguici su fb.com/amando.it