c' qualche veneto tra voi?! - Pagina 762

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 387026 Visite

1. fantasiosa fantasiosa  offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7611

Predefinito

@Martina

Anca mi... po' me ze vignu el magon a lezer chee robe, go prov disgusto, tristessa, ieri go avu perfin el raptus che cliccare su cancea profilo.. me vigneva talmente schifo.

Forse no garia dovu lezer chee robe, so massa sensibie.. per gera necessario..

2. L'avatar di Nerone1985

Nerone1985 Nerone1985  offline Super ApprendistaMessaggi 678 Membro dal Feb 2010 #7612

Predefinito

Beh io ho met famiglia veneta (Vittorio Veneto) ma vivo in Friuli. Capisco il dialetto veneto ma non lo parlo!

3. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7613

Predefinito

nerone
    anca se te si dal friuli te ghe origini venete quindi va ben in stesso

fantasiosa ma mi parlavo de na nutria che la se g messo adrio strada, no de na tosa penso che la fosse sta invi ciapar el sol

4. fantasiosa fantasiosa  offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7614

Predefinito

Ciao Nerone.

Allora si puo' dire che sei quasi Veneto.

Io ho parenti in Friuli. Benvenuto. Mi fa piacere che tu sia venuto qui.

@Foreveryoung

Me so sbai capire... Forse desso vedo puttanoni ovunque..
    Ultima modifica di fantasiosa; 13-07-2010 alle 15:39

5. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7615

Predefinito

oddio fantasiosa te si rest proprio traumatis da chela discussion

6. fantasiosa fantasiosa  offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7616

Predefinito

@foreveryoung

Me so document anca.. e go da lezzer anca do libri sull'argomento. Per al momento so drio lezer un libro d'amore per stemperare a pesantessa de sti giorni.

Desso vedo puttanoni dappartutto e me domando se i omeni che go vuo ghe ze mai ndati. Me vien mal al soeo pensiero.. meio no pensarghe.

7. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7617

Predefinito

ma com'ela che te se vegn sta fissa dei puttanoni??

non l' che te gusta el so stipendio e te vol proar?

8. fantasiosa fantasiosa  offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7618

Predefinito

A ze una dee piaghe sociai e i ghe ne parla talmento tanto che voeo capire cossa che i ghe cata a ndar ciavar co na femena per strada o in bordeo.

Che tra l'altro pol aver no soeo hiv e maeattie strane trasmissibii pure daea bocca ma te risci pure che i papponi te dae e botte se te provi a affessionarte.

E po puttanoni ze collegai aea mafia e aea droga... desso bion che me informa soi bordei del canton ticino...

A so drio farme na cultura..

Noeo faria mai perch mi per farlo bion che sia tanto ispirada e go come minimo da conosser a persona.. e po el ga da piazerme tanto anca a liveo de zervel.. no soeo de bigoeo o de organo de Trento..
    Ultima modifica di fantasiosa; 13-07-2010 alle 16:04

9. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7619

Predefinito

bigoeo?
    che roba ela??

te parli p strano de andr

10. fantasiosa fantasiosa  offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7620

Predefinito

El bigoeo ze che l'affare che ga i omenatti.