c'è qualche veneto tra voi?! - Pagina 774

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7841 messaggi - 364566 Visite

1. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7731

Predefinito

Ara ciò!!!

Pensavi de esserve liberai de mi... ara ti...

mi ve go tradio nel regno dee do Sicilie ma desso so rimpatriada... bion che me riabitua al diaetto dea zona.. se stavo la zò ancora no saria stà piu' bona de parlar in padovan.

2. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste è offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Località Venezia

Predefinito

Oooooooooooh ecco! Ti ga visto? Xe rivada la me amiga fanta!

Come zea vecia? Tuto ben? Ti te la ga passada all'ombra de l'Etna?

Mmmmmmmm dime... ma quante robe bone ti te ga sfondrà?
    «martinalapeste? altro che peste; lei è una snob, sinistra,
    radicalchic e con la puzza sotto il naso!» [cit.]

L'intelligenza è come il coraggio: se non l'hai, non te la puoi dare

3. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7733

Predefinito

chichichichichiri
    chichichichichiri
    chi pulisce più di chante clairrrrr
    ahahhhhhhhhhhhhhhhhh

ciao venetiiiiiiiiiiiiiiiii

4. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7734

Predefinito

@Martina

No so sta all'ombra dell'Etna ma nea punta piu' meridionae dell'isola.

Pensa che all'isola delle correnti el teefonin ciapava Malta e no se risultava essere in Italia..

No me go sfondrà tante robe bone. Me so tignua bastansa in dieta. Me so sbregonà però dei caicchi, arancini, meloni dea zona, e qualche cannolicchio aea ricotta me o so magnà... na mattina me so riscià de magnar a granita con caffè e panna... gnam gnam.

Te son mancada ahn?

5. L'avatar di martinalapeste

martinalapeste martinalapeste è offline Super ModeratorMessaggi 5,407 Membro dal Sep 2009
    Località Venezia

Predefinito

Ara ti se no ti me xe mancada!

Ansi, ti sà cossa che te digo? Chge saria anca ora che ti scominsiassi a recuperar tuto el tempo perduo: dai vecia, fate viva un fiantinin più spesso!

6. fantasiosa fantasiosa è offline BannedMessaggi 5,280 Membro dal Nov 2008 #7736

Predefinito

Te ga anca razon... co gero in Sicilia gaveo el netbook drio e me so collegada sopratutto per lezzere. Go scritto pochi messaggi perchè no gaveo troppa voia.

E po ultimamente i parla soeo de puttanoni e trans... e che cavoi.. me vien un fià schifo...

7. L'avatar di martinalapeste

Località Venezia

Predefinito

A proposito de trans: gò leto queo che ti ga scrito... me ze vegnuo da soridar quando che ti te gà inrabià co quel tipo che gaveva verto ea discussion e go' pensà: "ecco, xe tornada la mia amiga baruffante!"

8. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung è offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #7738

Predefinito

ciò ciò ciòòòòòòòòò
    ma cossa ghe successo a fanta che la se sta bannà?

9. L'avatar di martinalapeste

Località Venezia

Predefinito

Pararia che la gavesse più de un nick... questa almanco xe la motivassion uficial che se pol lezare su la lista nera...

Mi però ghe credo poco: ma te par che una che xe iscrita da do ani la se mete a farse un altro nick? Par mi la ga d'aver roto i maroni a qualcheduni...

Xe na perdita terribie!!!! Ghe voevo davero ben e po' ea gera una dee poche s-ciete, che le diseva pan al pan e vin al vin!

10. L'avatar di Pallina 80

Pallina 80 Pallina 80 è offline Super SeniorMessaggi 19,261 Membro dal Sep 2007 #7740

Predefinito

Marti mica esisteria una lista nera? do` ghe`si trovi?

Per Fantasiosa mi spiase....
    Quello che non ti distrugge ti rende più forte!

IO HO A CUORE GLI ANIMALI