c' qualche veneto tra voi?! - Pagina 91

Discussione iniziata da biondo il 18-05-2008 - 7842 messaggi - 393337 Visite

1. L'avatar di Mercedes

Mercedes Mercedes  offline JuniorMessaggi 1,315 Membro dal Jul 2008 #901

Predefinito

JOSH ma no go miga capio..te si singol?

FOREVER varda che te si proprio tremenda satu?

2. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #902

Predefinito

ecola la mercedes l' s al'attacco, la g sentio che josh l' special...
    mi tremenda??? ma te par??? cio digo te paro tremenda??? no no mi son un angioletta!

josh... te me sgam! putroppo go l'alito cato e bisogna che ghe daga aria ala boca ogni tanto... per.. se voio... podarea anca farla dal bon la sporcaciona...

ps: biondo vedito che anca lu dise "che t cun"?

el vicentin invesse el dise "che te g cun"!

3. L'avatar di josh1977

josh1977 josh1977  offline Super ApprendistaMessaggi 641 Membro dal Apr 2008
    Localit io non vivo piu'...

Predefinito

.......no par adeso no.....go la morosa....finche' la me soporta :d:d:d......cmq trilly le el diaolo dellla combricola....se non te le mia capio....una de ste sere la roerso come un calseto ......e tu cosa essele successo al tuo cuole inflanto..hihih...:d:d..ogni tanto io palale..un poco giapponese :d:d io essele molto dispiaciuto pel tuo stato amoloso.....

4. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #904

Predefinito

finch la te sopporta? ma erito mia un brao buteleto speciale??? o ghe deto aria ala boca anca ti ogni tanto? una de ste sere te speto alora... vedemo sa te si bon de far ... e comunque prima bisogna che te me cati!

5. L'avatar di josh1977

Predefinito

:d...beh ma ghe delle nius o sbaio...l'andrea venesian se sposa????'....:d:d......e mi non lo savea mia de sta' roba....alora quando lo brinco ghe fo' glia auguri.....so' anda' anca a vedar el blog della ele...casssso ...ma la ga fato na roba mastodontica...con le foto e tuto.....beata ela che la ga' el tempo .......de starghe drio...vedeto bisognava studiar...la me le disea sempre me mama ....ma qua dentro ci ghe che ga' el moroso e che va' en giostra la sera oltre a mi ??????

6. L'avatar di josh1977

Predefinito

.....infati scherso io essele blavo ........son proprio da sposar...:d:d...e da ....ehhhh son brao anca li' .......trilly te si fortuna' che go' la morosa......altrimenti saria sa li'

7. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #907

Predefinito

beh ma varda che mi son mia gelosa seto? ma sa sito anca el tipo da serenata e da cenetta romantica?!?! no parch... se pol parlarghine era?!?

8. L'avatar di josh1977

Predefinito

...lo savea che te rispondeee....cosi' ....il problema le che ela le gelosa...e la me taia le bale:d.....cmq.....le serenate non le faso mia non go' na bela voce......ma de solito mi...anca se le' el primo incontro la porto a cena....in un bel posto.....ho sempre fato cosi' :d:d:d

9. L'avatar di josh1977

Predefinito

10. L'avatar di foreveryoung

foreveryoung foreveryoung  offline Super SeniorMessaggi 17,608 Membro dal May 2008 #910

Predefinito

bona a saverse alora! beh ma par le serenate, non sta preoccuparte, basta taccar na radio e narghe adro, te canti in playback! i le fa i cantanti che i ga na bela voce, podaremo farlo anca noaltri che non semo boni de cantare era?